به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محسن رضایی با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
ایالات متحده بر اساس تفاهم با جمهوری اسلامی ایران، مسئول تجاوزات و اقدامات تنشزای رژیم صهیونیستی در لبنان است و باید پاسخگو باشد. در صورت تهدید علیه ایران، آمریکاییها را پاسخگو میکنیم.
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه در شبکه ایکس نتایج مذاکرات سوئیس با میانجی گری پاکستان و قطر را تشریح کرد.


