بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید برابر مصر برای کسب سه امتیاز و پیروزی به میدان برویم.
به گزارش راویان به نقل از مشرق، شاهین بیانی در خصوص تساوی بدون گل ایران برابر بلژیک گفت: تیم ملی استراتژی تدافعی را انتخاب کرد و هدف استفاده از ضدحملات بود تا بتواند یک امتیاز بگیرد. باید در ضدحملات با نفرات بیشتری شرکت میکردیم ولی مهدی طارمی تنها بود و نمیتوانست کار خاصی انجام دهد. بعد از ۱۰ نفره شدن بلژیک هم تعویضهایی انجام دادیم که نشان میداد دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم که البته منجر به گل نشد.
بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص شانس صعود ایران به مرحله حذفی تاکید کرد: به یک برد نیاز داریم و نباید بازی با نیوزیلند را از دست میدادیم. حتی در بازی با بلژیک هم میتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و از ۱۰ نفره شدن حریف نهایت استفاده را ببریم. بازیکنان شناخته شده بلژیک از روزهای اوج خود دور هستند و این تیم با تیمی که چهار سال پیش در جام جهانی حضور داشت تفاوت زیادی دارد.
بیانی خاطرنشان کرد: نمیدانم چرا همیشه در هر مسابقهای که در جام جهانی به میدان میرویم فقط دنبال مساوی هستیم. وقتی توان بردن بلژیک را داریم چرا نباید دنبال این اتفاق باشیم؟ تا چه زمانی میخواهیم مساوی کنیم و این نتایج را بزرگ جلوه دهیم؟ نگاه کنید ژاپن یا کره چگونه بازی میکنند و چگونه نتیجه میگیرند ولی ما یک مساوی را بزرگ جلوه میدهیم. مقابل مصر محکوم به برد هستیم و اگر قرار باشد یک امتیاز بگیریم، کار به اما و اگر میکشد. باید در این بازی بسیار هوشمندانه بازی کنیم و به نتیجه دلخواه برسیم.
مدافع سابق استقلال در خصوص انتخاب سهراب بختیاریزاده به عنوان سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: در این چند سال دنبال مربیان بازنشسته خارجی بودیم که هیچ انگیزهای برای موفقیت نداشتند و در واقع استقلال پولش را دور ریخت. این مربیان حتی بابت قرارداد برخی بازیکنان سود مالی میبردند و ضررهای زیادی به استقلال زدند.
بیانی گفت: تمام مربیانی که از خانواده استقلال هستند بدون شک یک روز این فرصت را خواهند داشت تا در این تیم مربیگری کنند. سهراب جزو به خانواده استقلال است و حالا فرصت مهمی به او داده شده که باید از این موقعیت استفاده کند. برای او آرزوی موفقیت دارم و همه ما باید به این مربی کمک کنیم.


