به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سخنگوی وزارت خارجه درباره تلاش اروپا برای حضور در مذاکرات و اظهارات وزیر خارجه فرانسه گفت: خودکرده را تدبیر نیست. اروپاییها به دلیل رفتار خود در این دو سال خود را به حاشیه بردند. در جریان اسنپبک طرف های اروپایی هیچ اراده و اختیاری از خود نشان ندادند و رفتار بسیار غیرمسئولانهای داشتند و در جریان دو جنگ تحمیلی علیه ایران مواضع بسیار ناشایستی اتخاذ کردند و دنیا شاهد این رفتار است و این رفتار غیرمسئولانه باعث افزایش اعتبار و جایگاه اروپا نخواهد شد.
وی گفت: اروپا باید تصمیم بگیرد رفتار مسئولانه داشته باشد و با نق زنی قرار نیست جایگاه اروپا ارتقاء یابد.
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه به ادعای ترامپ در نحوه خرج کردن اموال بلوکه شده ایران واکنش نشان داد.


