به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان اعلام کرد که انتظار دارد مذاکرات جاری در سوئیس به میانجیگری اسلامآباد و دوحه برای پایان دادن به جنگ آمریکا و ایران، به «نتایج بسیار سازندهای» منتهی شود.
وی که به همراه فیلد مارشال عاصم منیر، رئیس ارتش پاکستان هدایت تلاشهای دیپلماتیک با هدف مهار بحران و پیشبرد روند گفتوگوها را بر عهده داشته است، در سخنانی نسبت به موفقیت این مسیر ابراز امیدواری کرد.
نخستوزیر پاکستان گفت: «واقعاً حضور در اینجا بسیار شگفتانگیز است و امیدواریم وقتی به خانههایمان برگردیم، سند فوقالعادهای در دست داشته باشیم که صلح، پیشرفت و رفاه را در سراسر جهان ارتقا دهد.»


