«جونمون» با اجرای زوج بازیگر ضبط شد؛ این رئالیتی شو نمونه خارجی ندارد

رئالیتی شوی «جونمون» این روزها با اجرای سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی در حال ضبط است.

به گزارش راویان به نقل از مهر، آخرین روزهای ضبط برنامه «جونمون» شبکه نسیم این روزها در حال برگزاری است. شب گذشته ۳۱ خرداد جمعی از مدیران از لوکیشن ضبط این مجموعه بازدید کردند. محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، مصطفی آجرلو سرپرست طرح و برنامه شبکه، حسین کرمانپور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، رضا سعیدی رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت در لوکیشن حضور یافتند.

سپند امیر سلیمانی و مونا کرمی مجریان این برنامه هستند و بخش هایی از برنامه هم در حضور مدیران ضبط شد.

کامران سیف اللهی تهیه کننده مجموعه در نشستی که تدارک دیده شده بود در سخنان کوتاهی درباره رئالیتی شوی «جونمون» بیان کرد: جهان هر کودکی یک رنگ و شکلی دارد و داشتن فرزند عاشقانه ترین حسی است که پدر و مادرها تجربه کرده اند. شاید تا یک سال آینده پدر و مادرهایی که در این فضا حضور دارند صاحب فرزند شده باشند و برنامه توانسته باشد تاثیر خود را گذاشته باشد.

«جونمون» با اجرای زوج بازیگر ضبط شد؛ این رئالیتی شو نمونه خارجی ندارد

وی با اشاره به تیم جوان برنامه عنوان کرد: ۷۰ درصد تیم ما متعلق به دهه ۷۰ هستند که به حضورشان افتخار می‌کنم و امیدوارم خروجی کار برای مردم رضایتبخش باشد.

سپس سپند امیرسلیمانی میزبان و مجری برنامه در سخنانی بیان کرد: این برنامه از یک حیث در بین کارهایی که تاکنون (در ارتباط با کودک) ساخته شده نظیر ندارد. این برنامه نمونه خارجی ندارد و خیلی اهمیت دارد که ایرانی است و خود عوامل آن را طراحی کرده اند.

سیف اللهی نیز درباره مشاوران برنامه بیان کرد: تیم مشاوره هم در گروه نویسندگان حضور داشتتند و هم در اتاق فکر و در بحث هایی که مطرح شد نقش داشتند.

همچنین حسین کرمانپور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در این نشست گفت: یکی از سرفصل‌های جدی تولید محتوا در وزارت بهداشت، موضوع جمعیت است. پرداختن به این موضوع ظرافت‌های فراوانی دارد و توجه به این ظرافت‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. در حال حاضر، در مجموعه برنامه‌هایی که در وزارت بهداشت تولید و از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود، 2 برنامه به‌طور ویژه به این حوزه اختصاص یافته است. برنامه «جونمون» که در حال ضبط است و مخاطبان اصلی آن زوج‌های جوانی هستند که هنوز صاحب فرزند نشده‌اند و بخش بزرگی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند.

«جونمون» با اجرای زوج بازیگر ضبط شد؛ این رئالیتی شو نمونه خارجی ندارد

وی اضافه کرد: اگر این گروه متقاعد شوند که فرزندی به خانواده خود اضافه کنند، بخش قابل توجهی از مسئله جمعیت کشور برطرف خواهد شد. برنامه دیگری نیز در شبکه چهار سیما با عنوان «جنگ جهانی جمعیت» تولید و پخش می‌شود که بیشتر به مفاهیم علمی حوزه جمعیت می‌پردازد و ابعاد مختلف موضوع جمعیت را از منظر دانش و علم، برای مردم تبیین می کند. این 2 برنامه در تابستان ۱۴۰۵ روی آنتن خواهند بود. همچنین تولید برنامه‌های دیگری در حوزه جمعیت در دستور کار قرار دارد که به‌تدریج شاهد پخش آنها خواهیم بود.

رضا سعیدی رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت نیز در سخنانی درباره اهمیت برنامه سازی و فرهنگ سازی در حوزه جمعیت بیان کرد: چهار رکن اساسی در حوزه جمعیت وجود دارد که در رأس آنها مسائل فرهنگی، فرهنگ‌سازی و فعالیت‌های هنری قرار دارد. پس از آن مسائل اقتصادی، رکن سوم تعدیل و اصلاح ساختارهای اجتماعی و در نهایت نیز موضوعات بهداشتی و درمانی است که همگی بر وضعیت جمعیت تأثیرگذار هستند.

وی با اشاره به برنامه «جونمون» یادآور شد: این چهار محور، اضلاع اصلی چارچوب افزایش یا کاهش جمعیت را تشکیل می‌دهند. در میان آنها، مهم‌ترین عامل، همان حوزه فرهنگ و به‌ویژه هنر است. مهم‌ترین عامل، فرهنگ است و مؤثرترین ابزار برای فرهنگ‌سازی نیز هنر به شمار می‌رود. اگر بتوانید پیام خود را در قالب‌های هنری ارائه کنید، بیشترین میزان تأثیرگذاری را خواهید داشت.

سعیدی در پایان تصریح کرد: البته این موارد نباید دستوری یا حتی مستقیم باشد بلکه باید مزایا و معایب یک اتفاق را گفت و اجازه داد که خانواده ها به نتیجه درست برسند.

ضبط این مجموعه تا چند روز دیگر ادامه دارد تا برای پخش از شبکه نسیم در کنداکتور قرار بگیرد.

موارد مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرين اخبار

دادستانی علیه عباس عبدی و زیباکلام اعلام جرم کرد

دادستانی تهران هفته گذشته علیه عباس عبدی و صادق زیبا کلام و دو رسانه منتشر کننده اظهارات ان‌ها اعلام جرم کرده است در همین رابطه این افراد و رسانه‌ها به دادسرا احضار شده‌اند.

دادستانی علیه عباس عبدی و زیباکلام اعلام جرم کرد دادستانی تهران هفته گذشته علیه عباس عبدی و صادق زیبا کلام و دو رسانه منتشر کننده اظهارات ان‌ها اعلام جرم کرده است در همین رابطه این افراد و رسانه‌ها به دادسرا احضار شده‌اند. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از میزان، هفته گذشته؛ در پی انتشار یادداشتی از سوی عباس عبدی در روزنامه اعتماد و مصاحبه صادق زیبا کلام با خبرگزاری آنا، دادستانی تهران علیه هر دو نفر و رسانه‌های منتشر کننده این اظهارات اعلام جرم کرد تا پرونده آنها مورد رسیدگی قرار بگیرد.

ثمره درایت رهبر شهید انقلاب در برابر ابرقدرت‌ها

مشاور و دستیار مقام معظم رهبری در جلسه مشترک با جمعی از همیاران جوان مدیران، با بیان اینکه یکی از وجوه کمتر گفته شده از ابعاد ممتاز رهبریِ رهبر شهید انقلاب، درایت ایشان در مساله حکمرانی است، گفت: تثبیت ساختار کشور در جنگ اخیر و به فلاکت افتادن ابرقدرت‌های عصر حاضر مقابل ایران عزیز، ثمره سال‌ها رهبری خردمندانه ایشان است. دکتر محمد مخبر در این نشست با تاکید بر این اصل که نخبگان نباید صرفاً به فکر کارمند شدن باشند، گفت: ظرفیت جوان نخبه مانند بذر پربرکت گندم است؛ نخبه ما وقتی در دستگاه دولتی یا حاکمیتی مشغول به فعالیت می‌شود مانند خوشه‌های گندم که در مزارع کشاورزی رشد و نمو دارد، باید در آن دستگاه یا نهاد رشد کند تا زمینه ارتقای بیشتر محل کار خود را فراهم کرده باشد و در صورت لزوم حتی به فکر شغل دولتی نباشد و به سمت کارآفرینی و مشاوره به مدیران حرکت کند. وی افزود: اگر جوان نخبه هنگامی که وارد دستگاهی می‌شود دنبال نقاط تحول آفرین باشد، این مساله حتماً مورد توجه مدیران آن دستگاه دولتی یا حاکمیتی قرار گرفته و این مدیران نیز از چنین ظرفیتی برای حل مسائل و مشکلات زیر مجموعه خود و ارتقای بهره‌وری آن استفاده خواهند کرد. دکتر مخبر با اشاره به اینکه فعالیت نخبگانِ کشور در حوزه مدیریت منابع انسانی در کنار یکدیگر می‌تواند ثمر بخش باشد، اظهار داشت: محصول تجمیع این منابع انسانی، رقم زدن سه مولفه اساسی قدرت تشخیص، قدرت تحلیل و قدرت حل مساله بوده که برای تصدی مسئولیت‌های مهم و حل مسائل در کشور ضروری است. وی افزود: هر سازمانی که می‌خواهد ارتقا پیدا کند، باید نیروی انسانی خود را ارتقا دهد؛ در واقع سرمایه‌گذاری مستمر بر روی منابع انسانی، سنگ‌بنای اصلی برای دستیابی به تعالی و پایداری در تمامی عرصه‌هاست.