مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی از آغاز عملیات تعمیرات اساسی این پالایشگاه با تکیه بر توان داخلی از ابتدای تیر خبر داد.
به گزارش راویان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهرداد عبدی از آغاز عملیات تعمیرات اساسی ۱۴۰۵ خبر داد و گفت: تعمیرات اساسی امسال با تمرکز بر حفظ پایداری تولید، ارتقای قابلیت اطمینان تجهیزات و صیانت از سرمایههای ملی، از نخستین روز تیر آغاز شده است.
وی با تأکید بر نقش توانمندیهای داخلی در اجرای این عملیات افزود: همه مراحل برنامهریزی و اجرای تعمیرات اساسی با تکیه بر دانش، تخصص و توان نیروهای ایرانی انجام میشود و در کنار کارکنان پالایشگاه، نیروهای متخصص و پشتیبان برای تسریع و ارتقای کیفیت عملیات در واحدهای مختلف مستقر شدهاند.
مدیر پالایشگاه هفتم پارس جنوبی با اشاره به هماهنگی با مدیریت نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: برنامه تعمیرات اساسی امسال در ۱۴ روز کاری و با رعایت دقیق الزامهای فنی، ایمنی و عملیاتی اجرا میشود تا افزون بر حفظ روند پایدار تولید، زمینه افزایش بهرهوری و آمادگی تجهیزات برای تولید مستمر فراهم شود
عبدی تأکید کرد: اجرای موفق این برنامه تعمیراتی، امسال نقش مهمی در افزایش قابلیت اطمینان تجهیزات، ارتقای کیفیت محصولات، استمرار تولید پایدار گاز و تحقق اهداف راهبردی مجتمع گاز پارس جنوبی دارد.


