رامین رضاییان بعد از اتمام بازی با مصر: میخواستیم مردم کشور را شاد کنیم ولی بدشانس بودیم. مردم ایران ما دوستتان داریم و فقط می توانم بگویم ببخشید.

رامین رضاییان بعد از اتمام بازی با مصر: میخواستیم مردم کشور را شاد کنیم ولی بدشانس بودیم. مردم ایران ما دوستتان داریم و فقط می توانم بگویم ببخشید.