به گزارش راویان به نقل از مشرق، اینفانتینیو به رختکن تیم ما آمد و گفت این تازه اول کار است اما فردا پایان مرحله گروهی است و ما عوامل اجرایی خود را به علت مشکلات صادر شدن ویزا در اختیار نداریم. از نظر ما این کار منصفانه نیست اگر از نظر فیفا منصفانه است خوش به حالشان. اگر میخواهند ما اینجا نباشیم مشکلی نیست میرویم. اگر رویای ما به حقیقت تبدیل شد که خداراشکر اما اگر این اتفاق نیفتاد به بازی خودمان افتخار میکنیم.


