وزیر نفت گفت: در دیدار با مقامهای هندی، درباره مشارکت و سرمایهگذاری در پروژههای صنعت نفت ایران مذاکراتی انجام شد.
به گزارش راویان به نقل از شانا، محسن پاک نژاد امروز (جمعه، 5خرداد) در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: طی نشست اخیر در هند، با یادآوری آسیبهای جنگ علیه ایران به بازار نفت بر ضرورت خروج آمریکا از خاورمیانه و مسئولیت اعضای بریکس در تأمین امنیت انرژی جهان تأکید و همچنین در دیدار با مقامهای هندی، درباره مشارکت و سرمایهگذاری در پروژههای صنعت نفت ایران مذاکراتی انجام شد.



