به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ابرهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
هشدار به رهبران شورای همکاری خلیج [فارس]:
برونسپاری امنیتتان شما را ناامنتر کرده است.
شما دیدهاید که چگونه پایگاههای نظامی ایالات متحده در کشورهایتان به جای تأمین امنیت، به منبعی برای تهدید تبدیل شدهاند.
قدرت موشکی و پهپادی ما، و همچنین مدیریت تنگه هرمز،خطوط قرمز جدی ایران هستند.
تنها مسیر قابل اعتماد برای امنیت منطقهای، دوری از ایالات متحده است.



