به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اسماعلی بقایی درباره عدم حضور ایران در نشست چهارجانبه در سوئیس گفت: جلسه چهارجانبه با ایران و آمریکا و دو میانجی یک ساعت و نیم ادامه پیدا کرد و قرار شد با وقفه نیم ساعته ادامه پیدا کند، اما در همین فاصله با تهدیدات آمریکا مواجه شدیم و نشست چهارجانبه تشکیل نشد و ادامه مذاکرات با میانجیها صورت گرفت. ما هیچ تماس مستقیم دیگری با آمریکا نداشتیم. مصحلت این بود از طریق میانجی به تبادل پیام ادامه دهیم.
اقتصادنیوز: الجزیره نوشت: اکنون ایران میتواند نفت خود را با قیمت کامل بفروشد؛ اقدامی که صدها میلیون دلار درآمد اضافی برای اقتصاد ایران به همراه خواهد داشت.


