به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا عارف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«جبهه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر عقلانیت، عزت و اقتدار، گامی بلند در جهت منافع ملی برداشت.
تقدیر از تیم مذاکرهکننده که با ایستادگی حکیمانه، نشان داد «دیپلماسی مقتدرانه» و «مقاومت هوشمندانه» دو بال یک راهبرد برای اعتلا و ثبات ایران عزیز هستند.»


