سرمربی تیم ملی فوتبال نیوزلند از شکست برابر مصر ناراحت است البته او امیدوار است که در دیدار پایانی برابر بلژیک دست به تاریخ سازی بزنند و راهی دور بعد شوند.
به گزارش راویان به نقل از مشرق، تیم ملی فوتبال نیوزیلند در دومین بازی خود در جام جهانی به مصاف مصر رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.
دارن بیزلی، سرمربی تیم ملی فوتبال نیوزیلند از نتیجه بهدستآمده ابراز ناامیدی کرد اما تأکید داشت که شاگردانش همچنان شانس صعود و تاریخسازی را در اختیار دارند.
بیزلی گفت: این نتیجه ناامیدکننده است. ما در نیمه نخست بسیار خوب بازی کردیم، مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و موقعیتهای زیادی خلق کردیم. فکر میکنم در نیمه دوم هم تیم بدی نبودیم، اما عملکردمان با ریتم و شدت مسابقه هماهنگ نبود.
او افزود: مصر سرعت بازی خود را افزایش داد و ما نتوانستیم همان عملکرد خوب نیمه اول را تکرار کنیم. در نهایت همین موضوع به ما ضربه زد. ما هنوز تنها یک مسابقه تا تاریخسازی (صعود به مرحله یکشانزدهم نهایی) فاصله داریم و حالا میدانیم که باید مقابل بلژیک پیروز شویم. این کار اصلاً آسان نخواهد بود، اما همانطور که گفتم، فقط یک بازی تا ثبت یک دستاورد تاریخی فاصله داریم.
بیزلی همچنین به شادی بازیکنان مصر پس از پایان مسابقه اشاره کرد و گفت: وقتی میبینی یک تیم اینگونه در زمین جشن میگیرد، میدانی که شایسته آن بودهاند؛ اما در همان لحظه با خودت فکر میکنی که میتوانستیم ما جای آنها باشیم و همراه پرچمها و هوادارانمان جشن بگیریم.
او در پایان اظهار کرد: گل سوم مصر برای ما بسیار دردناک بود، چون از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید. میتوانستیم در بازی بمانیم و برای گل تساوی تلاش کنیم. نیمه اول فوقالعادهای داشتیم، اما نتیجه را از دست دادیم. اکنون این بازیکنان در حال جشن گرفتن هستند، در حالی که میتوانستیم ما جای آنها باشیم.


